Friday 16 November 2012

Kembali lagi :)

Assalammualaikum awak!

Seteah sekian lama berehat, i'm back walaupun saya xramai follower but niat untuk menulis tu tetap ada. this is me!. Dipendekkan cerita, saya super duper busy bha after final exam bulan-2 yang lalu. hehe. Banyak perkara yang telah berlaku. Pejam celik pejam celik memang xsedar la semua berlalu dengan begitu pantas sekali. namun aku masih seperti biasa. manusia biasa yang hanya punya keluarga dan sahabat handai disisi. apapun aku sangat bersyukur kerana masih dikurniakan mereka dalam hidup ini.

Saya sangat gembira & bahagia melalui hidup yang single mingle ini. walaupun kekadang terasa lonely tetapi saya punya mereka disisi saya. saya masih kuat untuk meneruskan hidup ini. Selesai menerima skrol degree from ums, saya menghabiskan masa bersama keluarga. Al-maklumlah saya kan kesayangan keluarga. hehe. Saya berbakti untuk mereka di saat sahabat-2 lain busy untuk mencari kerja bagi memuhi tuntutan kehidupan masa kini.  

Seriously, saya memang got jealous with them but its okay.i'm still okay as long as kami xlost contact. Saya rindu sangat-2 zaman campus life. Andai bisa diulang kembali saya juga teringin untuk terus bersama mereka. Miss u alls my coursemate batch 09/12 :)

Selepas konvocation day, me & my family gong to labuan bagi upacara jejak kasih dengan family sebelah ayah & then going back to sandakan. After that, sambutan hari raya haji ditambah dengan majlis perkahwinan auntie saya. Best sesangat.

Dalam kesibukan majlis perkahwinan, i'm back to kk for some matters :). .I meet my bestie, my lalenk & my bl0ved 0ne (khuzaimah aminuddin) . We going back together to TAWAU. .hometown bestie saya nie. 

Di tawau, saya dan dia berjalan sakan dgn mr.right lelnk i nie (azlansah). We meet our bestie, kaka :) . Bertemu juga dengan sahabat lalenk i yang mengadakan majlis perkahwinan mereka (mery, king, fifi & yuni). I'm super duper happy to know them!!  hari2 saya diserikan oleh mereka & rakan2 d tawau . Its my awesome experience & relationship kamiorg sgt rapat. Like org yg dah kenal rapat. they are the best 4 me! i love them!

Saya harap saya akan meneruskan hari-2 yang seterusnya dengan aman & damai tanpa gangguan daripada insan-2 yang tidak sepatutnya. Saya tidak akan melakukan proses pen"delete"an untuk older post blog saya disebabkan dia. Biarlah ia menjadi kenangan dala hidup saya. Sekian terima kasih & Salam Muharram 1434H :)      

3 comments: