Monday 6 August 2012

I'm Give Up 0n u.

"i'm really tired with u
i'm surrender!
its so hurt
so i cant take it anymore
i hope u can understand"

saya tidak dilahirkan dengan sikap yang penyabar
walaupun kekadang saya bersabar namun kesabaran saya ada batasnya
saya penat
saya penat sesangat
sampai saya rasa saa xmampu dah nak cintakan dia

sebenarnya saya memang selalu mengharapkan dia kembali semula ke sisi saya
namun saya tidak meletak sepenuhnya harapan ke atas dia
saya tahu dia tidak mampu kerana dia juga mengaharap cintanya kembali semua
saya penat dengan keadaan tersebut
sungguh saya xmampu lagi
saya harap dia faham

walaupun saya menyerah untuk tidak mencintai dia lagi
namun saya sentiasa berdoa semoga dia jadi milik saya suatu hari nanti
like he said "jodoh itu xkira siapa"
insyaallah kalau dia jodoh saya, maka saya bersyukur kepada tuhan & vice versa

kelak saya akan meneruskan hidup tanpa kesakitan dari dia
haa. sakit bha mencintai orang yang tidak cinta dengan kita
for sure, its hurt my heart
but i'm never regret it.


i let u go . so please go away from my life :)

1 comment:

  1. uisehhhhh...jiwang 2..
    Lyan..meh p blog join giveaway :)

    ReplyDelete