Sunday 24 June 2012

Meninggalkanmu :'(

wahai ums yang tercinta,
terima kasih kerana sudi menerima diri ini sebagai salah seorang mahasiswa
terima kasih atas jasamu untuk menambahkan ilmuku
tanpamu siapalah kami
3 tahun bersamamu seperti tidak ku rasai
begitu cepat masa yang berlalu
aku harap dirimu dapat mengekalkan status sebagai wadah ilmu kepada mahasiswa
sekali lagi terima kasih :)

bagi sekolah tercinta : sekolah sains sosial
thanks utk perkhidmatanmu
sangat2 membantu
sangat2 berjasa
& jasamu ku kenang
andai diri ini dapat menyambung pengajian ke tahap ijazah sarjana
kita akan bertemu lagi
i'm gonna miss u!!

kepada kg e tersayang,
jutaan terima kasih kerana membenarkan diri ini untuk menginap 
mandi, makan, tidur, minum, belajar & etc aku lalui disini
sungguh besar jasamu wahai kg e yang bersih lagi indah
senoga dirimu terus kekaln untuk memberikan perkhidmatan kepada mahasiswa
3 tahun aku menetap di sini
bermula dengan A3-4-2-1
& diakhiri dengan A3-1-2-1
terima kasih yang xterhingga :)

kini, aku mengira detik untuk meninggalkanmu
semalam merupakan malam terakhir aku menetap 
aku akan merinduimu wahai blokku yang terbesih, rumahku yang paling bersih & bilikku yang mempunyai pelbagai ragam manusia
sungguh aku sangat2 akan terasa kehilangan kamu kelak
walau bagaimanapun aku akan meneruskan kehidupan
thanks ums. thanks kg e. thankss all :)

UNIVERSITI MALAYSIA SABAH, KOTA KINABALU




SEKOLAH SAINS SOSIAL 


NORLIANA BINTI NASIR (HA 12) BA 09110119


No comments:

Post a Comment