Friday 22 June 2012

i call him :)

hari kemarin adalah hari kebebasan dari kehidupan sebagai pelajar jazah sarjana muda
tidak ku sedar betapa cepatnya masa . sepertinya baru semalam aku menjejakkan kaki ke ums nie
disebabkan terlalu gembira dengan kebebasan ini, aku bertekad cemerlang untuk kol budak tawau nie
hahhaa.

1st kol, aku dengar jak dia bercakap & then aku off
2nd, dia xangkat, try lagi la smpai 3 kali . pastue aku xkol la
3rd kol xangkat (xjawb) juga
4th, juga ngakk dijawab. sabar la wahai hati
niatku cuma satu hanya ingin berkongsi berita gembira ini :)

aku menghabiskan hari ini dengan menonoton cerita korea. well u know me. aku xboleh jumpa drama korea nie kompom melekat depan laptop 24 jam. hehe. al-maklumlah obeses dgn korea :)
tetiba ada org miscall. .haha. rupanya pakcik tue miscall. hehe.
happy juga tp tetiba ego meinggi. kono2 p mandi la dulu baru kol tp xsedap hati & the kol dia la terus
hehe

dia: heloo. pingkowwa?. hehe
me: hello. apa buat?
dia: di bilik jak . rest2. kenapa?
me: xda pa. hmm. sori kol. just mauk share berita gembira. kita dah siap belajar.
dia: o0. bagusla. lepas dah azab kan. bila habis?
me : kemarin.
dia: konvonya?
me: bulan 10
dia: bila balik kg?
me: xtau lagi. ada kerja lagi nie
dia: napa xtau? .0k.sudh makan?
me: belum. hmm. k la, org mauk p mandi. bye salam.
dia: walaikumsalam warahmatullah. (macm pak ustaz dah aku dengr)


hmm. aku memang masih mengharapkann dia. bohonglah kalau aku cakap aku xingat dia nie. biarpun dekat 2 bulan xkontek tp susah mauk lupakan dia nie. aku harap sangat dia datang time konvo aku. pernah termeterai janji antara kami. kalau pun dia xdapat datang, cukuplah dengan ucapan tahniah. if he can't i will move to another soulmate :) ok then. bye!


i wish the happiness will come again :)

No comments:

Post a Comment