Thursday 21 June 2012

i'm free officially :)

finally, i'm free :)
3 tahun telah pun berlalu. terasa baru semalam aku menjejakkan kaki ke ums nie. semacam xpercaya aku dah tamat zaman degree nie. tapi alhamdulillah la kerana aku mampu menamatkannya tanpa menghadapi sebarang kesulitan. terima kasih kepada tuhan yang satu ALLAH yang selalu mendengar doa hambanya & menunaikan permuntaan hambanya& kedua ibu bapa yang kuat memberi sokongan kepada aku.

 1st, berbanyak2 jutaan terima kasih yang xterhingga kepada semua pensyarah dalam kos kami (ha12) iaitu en fazli, en azizan, en fauzie, en mahadirin, dr balakrishnan, pn dzurizah, pn salmi, pn noorsyakirah, pn kee & pn irmawani. .terima kasih atas didikan mereka. tanpa mereka siapalah kami kan.

2nd, special thanks t0 my 4plate geng. he3. hebat kann aku ada gr0up mcm nie. group kami nie pada asalnya terdiri daripada 8 orang iaitu aku, ema, enny, myn, ain, ema, azam & osman. .masuk sem seterusnya entah sem brapa dah aku xingat ema klate keluar meninggalkan kami. kami xsalah dia sebab dia yang pilih jalan tue & kami xhalang dia coz kami hormat keputusan dia. next sem ain zainon meninggalkan kami atas beberapa sebab yang aku rasa sudah tidak elok untuk dibicarakan lagi. & masa sem 5 osman keluar plak. .di sini aku ingin menegakkan bahawa mereka keluar dengan keputusan sendiri & kami hormati mereka. finally, tinggal aku, ema tawau, myn, enny & azam. sem 5 kami tempuhi pelbagai dugaan coz ramai xcukup ahli & then we all ambik qila & hamsa jadi pengganti mereka. walaupun kami xrapat sgt dgn dorg nie tp best dpt kerjasama dengan dorg. hee. thanks awak semua. sayang korg, :)

3rd, a lot of love to my geng IR batch 2009/2012. .batch nie also stand for my befday 0912. best kann. .ada hari lahirku disebalik batch tue. syukur alhamdulillah. .at least mereka boleh ingat aku kann. best dapat geng macm korg semua. happy, sedih, sakit, konflik, jenjalan sesama, ber"petisyen" sesama & etc. banyak kenangan yang tercipta dalam keluarga kami nie. aura kami sangat kuat. hubungan kami seperti keluarga yang sangat bahagia. kuatnya tali persahabatan antara kami sehingga tidak mampu diputuskan hanya disebabkan beberapa konflik. insyaallah kami akan bersama di dunia & akhirat sebagai hamba allah yang berjaya & aku harap sangat xlost contact dengan geng IR nie. the best moment with u all make me strong to continue my life. semoga kami dapat bekumpul lagi time konvo nanti. amin ya rab. kepada semua kawan-kawan, harap kta berjaya dalam hidup & jadikan pengalaman kita selama 3 tahun nie sebagai pengajaran & senjata untuk meneruskan kehidupan. sedeyyyynya perpisahan. sakitnya perpisahan seharusnya kita jadikan sebagai kekuatan untuk teruskan kehidupan. lets go frenns. build a great career k :)

untuk mereka yang sangat rapat dengan aku, thanks so much. gembira dapat kenal kamu semua nie :

  1. herlyn
  2. ema tawau
  3. enny
  4. kaka
  5. myn
  6. ema klate
  7. cik dah
  8. angel
  9. karen
  10. kak piza
aku gembira dapat kenal kamu semua. halalkan segalanya & maafkan semuanya. teruskan kehidupan. i will miss u alls :)

utk roomate aku sem ne, walaupun kita xrapat tp aku sayang korang. to" cie, lyn & shuting, thanks for being my roomate :) nice to know u all :)

Lets move to new life:) goodbye campus life. i will miss u & thanks 4 giving me so much memories. :)


bersama mereka di perkeso :)


HUBUNGAN INDUSTRI (2009/2012) @ perkeso :)


bersama sahabat tercinta :)


lots if love,
norliana nasir @ yan .





1 comment: