Thursday 5 April 2012

Mimpi Lagi ;)

semalam aku bermimpi lagi. mimpi dia lagi. sedihhnya. uwarggghh!! tidak sanggup aku menerima kenyataan ini.
pelamin anganku musnah la jawabnya if my dream become reality. maigad!! aku tak bersedia lagi. & i'm seri0usly. ;(

celik jak mata terus tengok hape aku yang sentiasa cari pasal dengan tuannya. still not working well. tengok contact information xboleh buka. huuu. aku terus dail number dia. memang aku still hafal number dia. aku pun make a call la. terdengar deringan "tut-tut". .lama. . . .dia xjawab panggilan aku. sedih again!

entah. aku teringin bertanya "are u married?" to him. biarpun itu mimpi semata-mata tapi tetap nak dengar dari mulut tuan punya badan & i hope dia jawab "i'm still single okey!". hmmm.

teringat sejenak. tittle entry kita hari nie merupakan tajuk lagu kepada salah satu indie band yang dia minat. kump. COUPLE. heee. rindunya dengan lagu-lagu band nie. selalu dia nyanyi masa kita jenjalan dulu. hee.

biarpun begitu. aku terus melangkah untuk mencari kotak kehidupan yang baru tanpa dia. aku dan dia bukan selalu bersama. impaknya, senang sikit la nak lari dari kehidupan bersama dia. pada tuhan aku memanjatkan doa "semoga dia belum diijabkabulkan". jahat ke doa aku nie??. aku belum bersedia lagi tuhan.


then, pagi tadi tetiba terlihat iklan pasal mati. ya allah. hambamu belum bersedia. dah la kemarin baca entry yana yonet yang INI . seram sejuk aku bah. bukan tidak menerima Qada & Qadarmu ya allah. :(

memang aku akui aku seorang hamba allah yang cukup lalai namun aku sentiasa mengingati-MU ya allah. tanpa izin-MU aku tidak mampu meneruskan kehidupan yang serba indah ini ya allah.

i'm a humble person! definitely!




lemah xberdaya tanpa hidayahMU.



masih mampu tersenyum dengan izin-MU.



~ ya allah, tunjukkan aku jalan yang engkau redhai. :)

No comments:

Post a Comment