Thursday 5 April 2012

Ampunkan aku. :'(

assalammualaikum & selamat malam

kepada mama & bapa, maafkan anakmu sekiranya tidak sempat membalas budi & xsempat menunaikan hasrat  mama n bapak. maafkan segala-galanya. bersyukur jadi anak kalian berdua. terima kasih yang xterhingga. :)

buat kawan-kawan tercinta. semuanya yang mengenali aku. maafkan salah & silap sepanjang perkenalan kita. saya sayang anda semua! . 0-0 ya!!

untuk semua umat allah yang pena mengenali aku secara langsung atau xlangsung. tolong maafkan hamba allah ini. "aku memohon kemaafan dari hujung rambut ke hujung kaki" mohon dimaafkan.

bagi mereka yang mengenali aku juga, ringan-ringankan lah diri untuk menyedekahkan aku at least al-fatihah jika aku tiada kelak.

bukan aku cukup pahala sudah sehinggan teringin meninggalkan dunia allah nie. tapi beringat tentang mati itu adalah perkara yang mulia kann.

sesungguhnya jika aku diberi kesempatan yang panjang, aku teringin sekali mengikhlaskan diri & mendekatkan diri kepadamu ya allah. aku belum cukup bersedia untuk berhadapan denganmu ya allah.

dengan izinmu ya allah, semoga kami tergolong dalam golongan yang engkau redhai.

& teringat kekata "darimu kami datang, kepadamu kami kembali". 

paling penting, aku menulis entry nie sebab esok aku dengan kengkawan nak turun site. nak kutip data pegi sandakan. memakan masa selama enam jam dengan menaiki bas awam (sida) berwarna kuning!. 0leh itu,  doakan aku & rakan-rakan selamat sampai ke destinasi. amin ya rab :)



merenung roda kehidupan ;(


Dear u, please f0rgive me. :)

 *mati itu pasti!!*

No comments:

Post a Comment