Tuesday 17 April 2012

Genap Setahun :)

hari ini genap setahun aku tidak bertemu dengannya. dia mungkin kekasihku. mungkin juga bakal suamiku & yang paling penting mungkin juga dia bekas kekasihku ataupun yg orang biasa sebut ex-bfku.
hmm. pada pendapat korang, perlu kah aku gembira dengan hari ini atau bersedih untuk hari ini kerana sudah lama dia tidak bertemu denganku. & aku rasa aku perlu!

bagi aku, aku berhak untuk bergembira hari ini. kenapa!. sebab aku pun manusia kann. aku tidak mampu untuk bersedih sepanjang masa. & i decide to have a happy day for today. i want to forget about our last year dating @ meeting. i'm not sure for it.

maybe if korang ditempat aku, memang xpatut la kan gembira. but its not me. hari ini aku sangat-sangat gembira. happy sebab:

1. nonton wayang pocong free thr0ugh LCD bes0o! :)
2. dapat makan nasi campur free fr0m kaka & the gang.
3. makan mcD dengan sahabat tersayang . my lalenk & my kaka.
4. shopping sikit-sikit bilang org sabah.
5. kakak myn kiedal tersayang spen makan pizza.

hee. happy kann.

& then pagi tadi kitaorang ada forum tauk. bicara hari ini tentang kerja lebih masa. best!
aku selaku pengerusi majlis & gembira bersama kawan-kawan sekampusku.
awes0me ! great! ada pujian dari pensayarh. hee. (k0 ada??).

neway, saya tahu saya gembira. walaupun saya memg ada mesej dia pasal hari ini. :)

cheer bebeh! l0ve my self!!

t0 my father: selamat sampai & kembali semula ya pa! :)
t0 my mum: jan sunyi-sunyi. i miss u mum :)
t0 my lil.sis: miss u darl!!
t0 anak-anak buah: rindu auntie yan ya :D

l0ve my family forever. rindu kencang-kencang!!:)

for u my ex-sweetheart: i will try my best t0 forget u & n0t disturb u again. also d0nt want break u h0pe t0 c0me back for her. i'll accept the statement & believe the truth. if u are my destiny, then i said "thank u ALLAH" but if d0nt, let ALLAH give me strength t0 forget u. amin :)



still thinking 0f u. :)




Lots of Love, 
Norliana Nasir.







No comments:

Post a Comment