Wednesday 18 April 2012

aku bahagia.

sepertinya semalam aku bermimpi. namun setelah mencubit kedua belah pipiku. aku sedar aku bukan bermimpi. oomaigad!! he call me & i'm suprised u know. sebenarnya aku memang ada sent mesej dengan dia. entah kenapa aku tetiba marah & terasa macam mauk buat orang sakit hati. padahal diri sendiri yang sakit. well!! i always like that! i, me & my self dengan rasa happy yang sesangat terus jawab kol dari encik abg nie. takut juga sebenarnya. dah orang tuu baran kan. kisah perbualan akan dimasukkan sekali ya dalam entry ni. sebabnya: aku bahagia. sesuai dengan tajuk entry hari nie. :)

aku: hello.
en.B: hello. c yan ada?
aku: ya. aku.
en.B: xpayah la buat suara marah bha.
aku: kenapa juga?
en.B: kenapa hantar mesj macam tue? petang2 lagi pula.
aku: memang la. kenapa juga? (trep2 marah kunu)
en.B: serius ka tue?
aku: yala. serius memang!
en.B: jumpa sudah penggantiku?
aku: *berfikir sejenak*. belum. napa?
en.B: betul ka xmauk tunggu aku? bilang mauk menanti.
aku: *keliru, biar betul dia nie. serius ka* aik. macam tue ka? (jawapan bingung)
en.B: ko yang ckap macam tue. bilang mauk tunggu. tapi???.
aku: hmm. aku memg tunggu ko tp ko harap org laen. macam mana?
en.B: ko mauk aku ubah relationshipku?
aku: *keliru again*. jangan bha (mula terasa menyesal cakap bukan-bukan)
en.B: tue la. aku boleh jak nie.
aku: dia tue masi dengan bfnya ka?
en.B: tengok la fbnya bha.
aku: aku xkawan dengan dia la. dia xpena approve aku. dengan ko pun aku xkawan kann.
en.B: jadi? mauk tunggu ka? orang mauk kumpul duit sudah nie .
aku: *eh! biar betul dia nie. serius ka juga budak nie* aa??
enn.B: uit!
aku: eya. napa?

- - - - - - - - - - - - - - - - - -to be continue - - - - - - -



euw!! gediknya. :D

me,
Leeyana Apoy 22

No comments:

Post a Comment