Sunday 11 March 2012

The Wedding

11 mac 2012

today adik aku selamat dinikahkan dengan pasangan beliau. alhamdulillah majlis bejalan dengan lancar atas bantuan semua keluarga terdekat :). busy jga jadi tuan rumah ya. ke sana ke mari aku dibuatnya. hee. tp happy bha. banyak pengalaman handle majlis besar. keja jan ckap la. byk sgt smpai aku xtau nak buat apa sudah. penattt sgt!!

banyak tetamu yang bertandang terutamanya keluarga bapa kita. banyak sesangat smpai xterkira. pastue uang laen kita xkenal. lama xjumpa kan. lagipun family bapa kita semua tinggal jauh dr kita. kita kan tinggal di kampung. neway, bapa gembira sangat sebab dapat jumpa family dia.

family dr sebelah mama pun ramai gak yang datang. ada yang datang sebelum majlis lagi. tolong-tolong mana yang perlu. bagus kan family mama. rajin. heee. ini barulah namanya family. aku tumpang gembira. at least boleh merapatkan hubungan silaturahim. jarang bebenar dapat berjumpa nie. apatah lagi lau mauk bemalam di umah. thanks family :)

keluarga sebelah pengantin pompuan pun ada juga yang datang. mama n bapa pengantin pompuan ada sama. penting plak bha kann. siblings dia ikut sekali tp xsemua. walauapapun, aku happy juga . family dorang nie spoting gak. respect jga dengan family kami. ya allah, terima kasih atas semua aturanMu :)

aku terfikir sejenak, mampu ka adik aku melaksanakan tanggungjawbnya nie. risau aku. al-maklumla 20 tahun. awal sangat dia kawen. tp jodoh dah smpai. terima jelaa. adik ipar aku tu lagi la 15 tahun siott. xtau pndai buat keja umah atau tak. silap aribulan berentam didapur dengan mamaku. dah la mama aku garang semacam. seram3.

No comments:

Post a Comment