Tuesday 27 March 2012

Redha ;)

thinking!! n0w i'm still thinking. adakah aku redha  dengan semua c0baan ini?. tepuk dada tanya hati la wahai penulis belog. sendiri kena tahu. its uself kann. s0 fikir la. u redha & redha itu pasrah. pasrah itu menyerah *via ombak rindu*. 

today, aku boleh dikategorikann sebagai budak pendiam. entah la. aku terasa sangat malas untuk berbicara. & aku memang sakit tekak. salah satu sebab aku kurang berinteraksi dengan kawan-kawan sekelas aku. pastue aku boleh dikatakan bad mood juga la dengan seorg kawan nie. tidak pernah berusaha untuk menghargai org yang menghargainya. langsung tiada pendirian diri. mungkin disebalik sikap aku yg pendiam nie, muncul seribu tanda tanya bagi kawan-kawan yang rapat dengan aku. maafkan aku sahabat. aku terasa nak berubah perwwatakan. bukan xingin jadi diri sendiri. but i think its better for me :) aku memg terluka tp tidak bermakna aku diam disebabkan aku terluka. i just want t0 impr0ve myself. dear my friend, i h0pe u will understand.

aku kelihatannya sangat redha dengan ketentuan yang telah tuhan tentukann untuk aku. namun aku juga seorang manusia yang lemah. wanita memang tergolong dalam golongan yang lemah & disebabkan itu golongan lelaki diciptakan bagi melindungi kami selaku kaum wanita. tapi hakikatnya tidak semua bisa melindungi kami. 

as a c0nclusion , i just want t0 say this:

jika kamu sibuk dengan urusanmu, aku akan mengerti
jika kamu tidak punya waktu untukku, aku tetap akan mengerti
& jika kamu masih tak peduli dengan diriku, aku masih bisa untuk mengerti

tetapi, jika suatu hari nanti aku akan meninggalkanmu,
itu giliranmu untuk mengerti aku.




ada kukesa?? :)


s0 chill bebeh!! u str0ng & must be a str0ng girl :) faced it with u big smile! chay0o :)

No comments:

Post a Comment