Friday 30 March 2012

Hurt!!

kini aku sangat terluka. engkau pergi tanpa bertemu denganku setelah sekiann lama aku menantimu. kejamnya engkau wahai lelaki.

aku masih dengan keadaan yang kurang sihat. aku batuk. aku sakit tekak. aku sakit dada. aku selesma. kesiann aku kan. tapi aku tetap teruskan melangkah. aku bosan. aku boring. aku xboleh sendiri. & aku harus keluar!!

setelah berfikir panjang, aku membuat keputusan untuk menghirup udara yang segar la sangat kann di luar tempat aku menuntut ilmu ini. aku berjalan dengan langkah yang amat perlahan tanpa ditemani oleh sesiapa. melihat keadaan sekeliling, aku teringat kenangan lalu bersama dia. indahnya waktu itu. dunia seakan milik kami berdua. namun apakan daya kini dia telah pergi meninggalkan aku sendiri. terbit perasaan menyesal kerana menjejakkan kaki ke city centre nie *KK*.

dengan keadaan yang terbatuk-batuk, aku mempercepatkan langkah kaki. aku dah siap & aku ingin pulang. menanti bas melaksanakan tanggunjawabnya, aku masih terbatuk-batuk. dalam hati "tuela degil xmauk makan ubat.rasa la". salah sendiri. entah. aku tidak berkeinginan untuk sembuh!.

aku berfikir. kenapa aku xnak sembuh ek. sukar. susah & xsenang untuk aku jelaskann.

i hope oneday, i can forget u.


# Dear muhammad bakri. i have no reason to love u again :)



No comments:

Post a Comment