Saturday 3 March 2012

The Day ")

hi
t0day, i'm s0 happy. u kn0w why?. c0z i'm waiting 4 t0day!
t0day is n0t like yesterday. 
t0day is n0t the an0ther day.
ha3!! what i want t0 say is mr.abg will d0ing the "perbariasan akhir".
i h0pe he will d0 the best n i kn0w he can d0 it!!

aku dah tggu tarikh hari nie lama sangat
seksa tauk jadi penanti yg setia tapi alhamdulillah aku mampu menanti
gembira aku smpai xtau mauk cakap apa
kalau aku dapat p teng0k kan best tp xdapat. s0, besabar la :)
"awak, saya tunggu k0l awak ya :) "

hari ini aku bangunnya awal sekali. nggak seperti hari2 biasa
kerna apa? kerna kegembiraan la ya. masa sihh kerna kesedihan. nggak mungkin kan
kayaa'nya aku harus menyiapin diri supaya kegembiraanku lebih terserlah. iya kan??
p0k0knya hari ini aku gembira banget!!
ini bukan cuma 0mongan k0song ya. benaran nie! swear!!


the kemeja girl :) with ema.


lawa kan?? ph0t0grapher by emma ameen :)


the art by emma ameen :)


here, my her0 :)


* the 0neday: aku rindu k0 kilik!
ko0hyesun: aku sayang k0 b0ng0k!!

No comments:

Post a Comment