Saturday 3 March 2012

Calling :)

salam.
aku menulis enty kedua utk hari ini. jan jeles ya!
bg yg xsuka sila la gerakkn curs0r anda p tnda cl0se k! :)
ini bel0g aku n then ikut suka aku la bha kan mauk tulis
jan menyampah ya! xbaek tuk :)

aku gembira kann ari nie. finally, i g0t the call fr0m him.
yg aku tggu2. ingat jga dia dekat aku kann.
makaseh awak!!
1st dgr suara, sumpah memg xkenal.
suara serak semacam. aku takut salah 0rang s0 aku tnya la.
memg betul jangkaanku. memg dia!! hee.

sebenarnya, aku memg tggu k0l dr dia.
mandi belum. bekfaz belum. 0n9 smbil merenung hp.
alhamdulillah tepat 11.04a.m ada k0l masuk.
0yeah!! bedebar p0wn ada tauk.
xsbar mauk jumpa!

becakap2 xlama sgt c0z hp abg dia.
gembira bha.
hee. xtau mauk ckp apa.*speehcless!!
nak xnak senyum kan like the picture
n then 0k. bai :)

jeng3. smbung semula. dia bru jew pas k0l 1.40pm td. ngeh3!
hepiiii.
yuhuuuuu!!
kali ni betul la ya. bai :)


malu3 k0n0!!

saja2 nie. mengada!! :D

en.abang yg kena edit. ngeh3!! jahatnya saya. buruk jadinya kann. s0ry :)

No comments:

Post a Comment