Saturday 17 March 2012

Birthday Celebration Day ')

today is our friends birthday celebration. kawan kita bedua nie lahir di bulan ketiga ataupun yang lebih mudah dikenali sebagai bulan mac. mereka ialah ENNY MARLINAH dan MUHAIMINAH. enny lahir at 11 mac n myn plak lahir 18 mac. dengan izin tuhan yang maha penyayang mereka masih berada di dunia yang indah ini sampai sekarang. syukur alhamdulillah. 

atas persetujuan semua kengkawan, kita buat sambutan tue d kfc 1borneo. dekat, jimat dan pantas. hee. kitaorg gerak dari ums around 3pm. sesampainya ke destinasi, kita bepecah. ada yang pegi toilet and pegi beli kek. o0yaa nie bukan surprise befday ya. aku azam n myn pegi beli kek di southern. azam yang spen kek. hebakk kan bro kiteorang. hengko ada?? xde kann. :)

pastue semua dah duduk dekat salah satu p0rt selesa dalam kfc tue. n then emma n myn pegi order mamam. aku lapar beben0. so xnak pegi teman dorang. hee. perut sumpah dah bunyi macam-macam. tapi sempat aku suruh osman snap pic aku. ngeh3. makanan smpai terus aku buka kotak kek. pasang lilin and suh the birthday girl tiup. o0ya kite0rang lupa bawa lighter. so nak pinjam nie dengan bebudak sebelah port kiteorang tp dorang xde. bukan sm0ker rupanya. sorry. xtau. huu. tepaksa osman pegi beli lighter dekat giant. hanya kerana lighter.

pas potong kek n tiup-tiup lilin sambil ambil gambo, aku dah mula mencuit ayam kfc. tanda kelaparan yang sangat-sangat laparr. agak lama juga kami makann. hee. paling menang our taiko (azam). laju weii dia makan. hee. diikuti oleh aku, emma, myn, enny and paling last osman. the winner is a boy and the loser also is a bot. pastue, azam berangkat pulang. xnak join kiteorang pegi kabox. pujukan kami xberhasil. al-maklumlah beliau memang xpndai nyanyi n xpena nyanyi. neway, kami respect dia. so xpyah nak ambik hati yaa :)

sesampainya di kabox, kitaorang bayar rm15. 15 hengget sama dengan 15 lagu. nyanyi punya nyanyi kejap jak 15 lagu n then osman tambah 5hengget lagi. jadinya 20 lagu. serakk suara semua yang menyanyi. aku lagi la. memang kaki melalak kann. hambekkmu. puass. hee. macam-macam genre kami nyanyi. happy sesangat bha. penat-penat terus mauk berangkat pulang. emma balik dulu. aku myn man n enny singgah pegi kfc n giant. beli barang sikit n then pulang. thanks to our cake sponsored: encik azamudin :) and HAPPY BORNDAY to my friends. love u alls :)

here our gila-gila picture: 


the birthday girl. sh0mell kedua-duanya:)

they with birthday cake. fresh cream 0kkay! :)

kehebatan gadis-gadis bawal :)

aku yang lagakk (kuat makan) !!

kami yang comey <3 :)

grrr!! bes0nya mataku :)

lawa kann?? semmat. aku suka :)

saranghaey lenk :)

sahabat sejatiku :)

the writer & the photographer vs editor: aku :)


thanks for reading this entry. love u :)

2 comments:

  1. Happy birthday to Enny & Mynn.. Semoga Panjang umur dan dimurahkn rezeki.. Aminn..=)

    ReplyDelete
  2. thanks fie (wakil dorang) :)

    ReplyDelete