Sunday 18 March 2012

Berkecil hati :''(

Semalam jantung berdetak kencang. entah kenapa tetiba rasa sakit sangat. sampai menusuk ke jantung. memang aku berkecil hati.kenapa aku kecil hati biarlah aku sendiri yang tahu. biar aku sendiri yang menangung sakitnya semua ini. aku selalu menghadapi kesakitan seperti ini. memang tidak pernah lari dari kitaran hidupku. aku sebenarnya memang kuat berkecil hati. lagi-lagi dengan orang yang aku sayang. pertama, aku merajuk dengan ayah aku atau bapa aku coz hajat aku yang satu nie xkesampaian. jahat kann aku merajuk dengan bapa sendiri.

kedua, aku merajuk dengan someone nie. entah la. aku yang memang jenis macam nie atau aku yang melampau. aku sendiri buntu. ingin juga diri ini berbicara empat mata dengannya. namun aku takut. agak lama tidak bertemu. aku tak ingin dic0p yang bukan-bukan. aku memang penjeles. ya aku akui. tetapi cemburu itu tandanya sayang kan dan kita semua tahu kenyataan itu. aku nak tahu tentang engkau bah. just want to know more about u. 

hari ini sepatutnya kena buat ulangkaji coz tomorrow i g0t a quiz. tapi mood tiada & then fikiran meracau. meracau kerana someone. entah. selalu terfikir nie. kalau dalam masa enam bulan yang lalu aku sentiasa baik dengan hidupku. aku memang sayang sangat dengan dia. aku serba xkena memikirkan dia nie. entah la. aku sendiri buntu dengan perangai aku nie. jahat xjahat. aku selalu fikir bukan-bukan pasal dia. pastue once aku dah dengan dia kalau boleh 24jam terus dengan dia. jahat kan. pelik pun ada. aku bukan apa bha. memang  macam tue kan. aku memang nak berubah juga tapi susah. apapun aku berusaha.

sebenanya aku sendiri benci dengan perangai aku nie. ada jak xkena dengan dia. jahat sangat kah dia tue. huu. bosan orang dengan aku. tuela kena tinggal banyak kali. mengongkong lagi satu hal. kalau boleh semua yang dia mauk buat aku mauk ambik tahu. melampau!!. aku sedar semua nie after aku berfikir-fikir semasa aku berstatuskan single. ada gak kawan-kawan lelaki yang aku tanya pendapat dorang pasal masalahku nie.

dah terlari dari tujuan utama aku menulis entry nie. aku berkecil hati bha penulis. hee. banyak entry yang aku hasilkan hari nie. semua nie sebab aku xtau mauk buat apa. belajar xboleh padahal esok ada kuiz.huuu akibatnya aku melayan laman muka bukuku yang lebih mudah dikenali sebagai facebook. aku nie boleh dikatakan facebooker tegar juga tauk. hee aku juga melayan belog kesayanganku nie. tempat aku meluahkan seggala-galanya. peneman dikala sepi dan hepii. dua-dua boleh bha. mencurah-curah perasaan aku luahkan disini. best ada belog nie. thanks kepada penghasil belog. aku gembira berblogging :)



gadis yang kuat berkecil hati :)


*the sagitarius girl ^ . ^

No comments:

Post a Comment