Wednesday 11 December 2013

DUAPULUHEMPATAHUN ")

okay ini entry tentang hari kelahiran saya.

tepat jam 12 tengahmalam 09 disember 2013
aku disurprisekan dengan kek mango fresh cream oleh rakan2 sekerja merangkap bff aku
tekejut gila
plus terharu
sampai mengalir air mata
surprise okay!

bila dah balik kerja, tiba2 rkn2 bising nie
ingatkan dah kenapa
rupanya nak simbah aku dengan air kotor
omaigad
nasib xjadi hasil rayuanku
hee
sporting mereka ni.

and then pulang ke rumah kwn dengan berjalan kaki
best tau jalan kaki tengahmalam
heee
lepas story mory kami pon membuat peta sabah la
penat kan.

morning 09/12 tu mereka ni ~ema kaka kak sab n patma~ plan pegi kk
ajak aku jalan2
aku pon dengan gembira senyum lebar
hee. tengok wyg. kabox. n luch together
sangat singkat tp makna berganda2
petg tu after balik terus pegi kerja
thanks guys for make my day so beautiful.

keesokan harinya, dapat surprise present dr bff aku
ema bg bantal peluk strawberry utk tmbah koleksi strawberry aku yg memg xmuat dah bagi katil single
ika bg gelas strawberry adn clip rambut also straberry
so cute
thanks syg :)

pastu sambung lagi dengan outing bersama student2 saya
ben irfan ct lisa ira and shu
ectually ben and lisa nie dekat befday dgn aku
ben 07 lisa 08 and me 09 bulan disember
sweet kan
dorg skip meeting and yg miss ni skip kerja
haha hebat dorg memujuk
makan d SR
sambung d Homes
and end up di kolej kediaman dorang
kolej sri angkasa

tepat jam 9pm tiba2 kena hujan tepung
okay hujan tepung
tekejut gilak aku
ingatkan salji yg turun rupanya tepung
bertuah punya student kan
papon best moment to remember
thanks dear :)

2011: surprise pasang lilin banyak2 di pukak time camping bersama en.fazli.
2012: jalan2 dengan ema n mery d umah tebalik n mam kek SR.
2013: kejutan yg berlipatganda. pestime okay!

09122013 ~ terima kasih ya allah kerana memberi nafas utk terus hidup dimukabumi ini. amin.
a big thanks to my parents, family, bff, gff, friends, lecturer and student saya for make my day so beautiful.
a moment to note and noted already :)

No comments:

Post a Comment