Monday 2 April 2012

Nasihat Sahabat ;)

kekadang aku tak habis fikir. mulianya allah kerana memberikan aku sahabat yang cukup memahami, membantu & menghargai aku. sedangkan i think i'm n0t deserve t0 have a friend like them.

& i also dont know why allah bring me a friend that always lead me t0 the right way. a very special thanks t0 my sahabat-sahabat yang always with me.

thanks lenk.
thanks becce.
thanks kaka.
thanks enn.
thanks azam.
thanks man.
thanks my.
thanks jal.
thanks madi.
thanks for kawan-kawan geng hubungan industri. :)

thanks all 0f my friend dunia akhirat. i l0ve u all ;)

semua-semua penama di atas WANTED tauk untuk mengikhlaskan segala nasihat kamuu. k

i really3 appreciate that. k

& n0w i'm a strong girl!! o0yeahh!!.

let m0ve t0 the new life without him. lalalalalla :D

bef0re terlupa, thanks lenk f0r the entry yg aku rasa semestinya untuk aku. kan3. hee. sayang ko lenk.



#with l0ve, norliana nasir.

No comments:

Post a Comment