Tuesday 6 March 2012

Its money.

aku malam nie rindu mauk tekan2 keyb0ard lappy aku nie. hee. teda hal pown mauk tulis nie. tp tetap jga mauk menulis. haahaha.
ini berlaku kerana???. *bingung seketika*.

its money!. aku tauk apa tu money. smua jga mesti tauk kan money tu apa. money is "duit". ngeh3!.
bila shopping. money paling penting. money boleh tukar dengan barang. sistem barter. :) mcm dulu2 kan.
aku suka money!! sangat suka! sapa yg xsuka kann. gila xsuka. penting tauk sekarang. hidup sekrg lau xda duit adalah SUKAR. betul x??. eya laa. susahnya sekarg nie lau xda duit. bak kata2 yg sering kali aku ternampak di baju2 yg 0rg slalu pkai terutamany lelaki. "no money no honey". hee. lawak jga 1st time jumpa pepatah nie.
mauk ketawa p0wn adaa. smpai macm tu sekalii kan. tapi betul la. cmna mauk bawa gf jalan kan lau xda duit. hee :D *masi teringat zaman 1styme jumpa pepatah tu*

hee. aku memg kuat pkai duit. boros nak mampus bilang org semenanjung. bila aku dapat duit jak semua aku nak beli. napa ekk?? tapi aku memg mcm tu. langsung xfikir panjang. memg dah perangai mcm nie agaknya. nak kawal pown xdapat. sampai bapa aku pun pena cakap dekat aku "ko memg anakku yg paling boros yann". haa. bukti aku memg boros. xdapat nak disangkal lagii. jahat kann jadi org boros nie. entah la. xtau mauk buat camna. sesekali mencuba jga utk tidak boros tp selalunya gagal. *kesiann bapa aku*

n then bila aku rasa duit aku tu cukup2 jak utk makann. mulalah aku belapar. hee. ikat perut. tapi aku memg xsuka turun cafe semata-mata mauk beli makann. memg liat mauk turun cafe. memg mcm tu. dari bilik aku yg tgkat 4 smpai aku dah pindah tgkt 1. still xsuka turun cafe. itu kelebihan aku kot. ngeh3. sekaligus boleh diet bha.

paling penting. duit tu lau kita shopping. ya tuhan, macam air yg mengalir deras. laju jak habis kann. aku selalu macam tu. harap-harap dapat la aku belajar utk berjimat utk kebaikan masa hadapann. :)
sekian.
thanks for reading. :)

No comments:

Post a Comment